צה"ל תקף שתי חוליות מחבלים ששיגרו בלוני תבערה

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל תקף שתי חוליות מחבלים ששיגרו בלוני תבערה

    במהלך היום, צה"ל תקף שתי חוליות מחבלים ששיגרו בבלוני תבערה אל שטח ישראל. במהלך ההפגנות ביום שישי נהרג מחבל חמאס ונפצע נער בן 14. למרות הדיווחים על הסכם רגיעה, חמאס מכחיש את ההסכם המתגבש. בכירי הארגון יצאו ביום שישי להשתתף בהפגנות כשהם חשופים

    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כלי טיס של חיל האוויר, תקפו השבת שתי חוליות ששיגרוט בלוני תבערה מרצועת עזה. התקיפות נעשו על רקע השיחות עם מצרים ושליח האו"ם להביא להסדרה ולרגיעה ברצועה.

    במהלך השבת בסמוך לשעה 13:00 בצהריים, כלי טיס של חיל האוויר, ביצע תקיפה לעבר חוליית מחבלים ששיגרה בלוני תבערה בצפון הרצועה אל עבר שטח ישראל.

    שעתיים אחר כך, בשעה 15:07, שוב ביתע כלי טיס של חיל האוויר, ביצע תקיפה נוספת לעבר חוליית מחבלים ששיגרה בלוני תבערה בדרום רצועת עזה לעבר שטח מדינת ישראל.

    בצה"ל ממשיכים עם מדיניות פגיעה במשגרי הבלונים, למרות השיחות שמקיימים בהנהגת חמאס עם מצרים ושליח האו"ם, במטרה להגיע להסכם פיוס עפ פתאח ולריגעה ברצועה מול ישראל.

    F180804ARK18

    מתפרעים בגדר הגבול ביום שישי | צילום: פלאש 90

    חמאס הודיע היום כי בכירי הארגון נפגשו במצרים אתמול, לדיונים על הסכם הרגיעה מול ישראל, לאחר חזרתם מקהיר, הגיעו בכירי הארגון, לגדר הגבול והשתתפו בהפגנות ההמוניות שנערכו ביום שישי אחר הצהריים.

    במהלך ההפגנות ההמוניות, מתפרע בן 25 נהרג מאש צה"ל כמו כן נער בן 14 נפגע קשה מאש כוחותינו. ממשרד הבריאות הפלסטיני נמסר: 2220 פצועים פונו אל בית החולים ברצועה.

    .

    בין בכירי חמאס שהשתתפו בהפגנות ניתן היה לראות את מנהיג ארגון הטרור, יחייא סינוואר באזור רפיח, בכירים נוספים ודובר הארגון, הגעתם ללא חשש לגדר הגבול שהם חשופים מעידה על ההתקדמות במשא ומתן מול ישראל, וכנראה התחייבות שלא לפגוע בהם.

    דובר מטעם חמאס עבד אללטיף אלקאנוע מסר היום כי בלי הזרוע הצבאית של חמאס, "אין הסדרה ואין פיוס – והם לא רוצים לא את זה ולא את זה".

    אך מדיווחים בתקשורת הערבית פורסם, כי חמאס הודיע למצרים והאו"ם כי הוא מקבל את מתווה הרגיעה מול ישראל וכי קבלת ההסכם מול חמאס יוביל לסיום המשבר והכנסת כל סוגי הסחורות לרצועה.

     



    0 תגובות